Call to Action (CTA) چیست؟
نوشته شده توسط : ali faridi

با یک مقاله‌ای دیگر از آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف در خدمت شما هستیم

Call to Action (CTA) چیست؟

فراخوان برای اقدام (CTA) یک اصطلاح تبلیغی است که به مرحله بعدی اشاره دارد که تبلیغ‌کننده معتقد است جمعیت یا کاربرش باید طی کنند. CTA می تواند ارتباط فوری با معاملات داشته باشد. به عنوان مثال، می‌تواند به کاربر آموزش دهد که روی دکمه خرید ضربه بزند تا یک معامله را به پایان برساند، یا اساساً می‌تواند جمعیت را بیشتر به سمت تبدیل شدن به مشتری کار و محصولات آن سازمان سوق دهد. برای مثال، CTA می‌تواند به کاربر توصیه کند که در بولتنی که حاوی تازه‌سازی‌های آیتم است، خرید کند. برای دوام بودن، یک CTA باید بدیهی باشد و باید به سرعت پیام تبلیغ را دنبال کند.

 

نکات مهم کلیدی

فراخوان برای اقدام (CTA) یک اصطلاح تبلیغی است که اشاره به مرحله بعدی یا اقدامی دارد که تبلیغ‌کننده معتقد است خریدار باید انجام دهد.

فراخوان‌ها می‌توانند فوری باشند، مانند دکمه‌ای که می‌گوید «اکنون خرید کنید» یا یک CTA ملایم‌تر، برای مثال «بیشتر بخوانید».

از طریق روش‌هایی، به عنوان مثال، آزمایش A/B، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند متوجه شوند که کدام CTA برای ترغیب جمعیت به انجام یک عمل خاص بهترین است.

درک فراخوان برای اقدام (CTA)

ایده CTA توسط رسانه تبلیغاتی تغییر می کند. به عنوان مثال، تبلیغ تلویزیونی برای انجمن بنیاد ممکن است با CTA خاتمه یابد که افراد را راهنمایی می کند تا با شماره 1-800 تماس بگیرند یا از یک صفحه بازدید کنند، اگرچه بولتن الکترونیکی ماه به ماه ممکن است به سادگی دکمه "در حال حاضر" را نگه دارد. در بدن.

 

در امتداد این خطوط، فراخوان‌های سخت و حساسی برای اقدام وجود دارد که مشروط به این است که مشتری در سفر برای خرید یک کالا کجا باشد. برای مثال، یک فراخوان ملایم‌تر به عنوان یک مشتری، اساساً در مورد کالا یا مارک دیگری که ممکن است از آنها برای کسب اطلاعات بیشتر استقبال کند، است. سایر CTAهای ساده تر دارای زبان هستند، به عنوان مثال، "اکنون خرید کنید".

 

CTA و تست A/B

مروجین دریافته اند که اطلاعات CTA شانس عالی برای تست A/B را نشان می دهد، که قابلیت اجرای استراتژی های نمایشی را آزمایش می کند. عبارت و ظاهر برای تغییرات مهم است. افرادی که از عبارت "مقدماتی رایگان" اجتناب می کنند، در برخی موارد به طور متفاوتی به "آن را بررسی کنید" یا "اکنون دسترسی داشته باشید" پاسخ می دهند. مخصوصاً در نمایش‌های پیشرفته، می‌توان آزمایش‌ها را تقریباً ثابت انجام داد و CTA را با دستیابی به اطلاعات مربوط به نرخ‌های پیمایش، تغییر داد.

 

یک CTA می تواند نقطه اوج یک اطلاعیه یا به سادگی یک مرحله به طور همزمان باشد. کانال‌های معاملاتی که در آن سرنخ‌ها جمع‌آوری، توسعه و تغییر می‌شوند، CTA‌های متعددی خواهند داشت. به عنوان مثال، تعامل ممکن است با یک CTA برای امکان تلاش برای عضویت اولیه آغاز شود و پس از آن با چند CTA میانی برای توانمندسازی یک بازنگری ادامه یابد. این را می توان با "آخرین" CTA دنبال کرد تا در صورت عدم تغییر لید با دسترسی همراه باشد. سپس، ممکن است یک CTA اضافی در یک دوره خاص پس از "آخرین" CTA با تخفیف یا وسوسه دیگری برای این امکان ارسال شود. هر اقدام CTA را می توان با توجه به آخرین CTA که احتمال نادیده گرفته شده و انتقاد همه مشتریان مورد انتظار از تست های عضله معده را به طور متمایز در کنار هم قرار داد.

 

تبلیغات رایانه ای از انتقاد منطقی برای تغییر ظاهر و تکرار CTAها استفاده می کند. رسانه‌های چاپی و سایر رسانه‌های مرسوم به ابزارهای انتقادی نیاز دارند که بتواند با چنین فوریتی مطابقت داشته باشد، با این حال هنوز هم انبوهی هستند که می‌توانند از این کانال‌های مرسوم استفاده کنند. چه به صورت کامپیوتری و چه معمولی، تبدیل جمعیت به مشتریان در صورتی که یک تبلیغ علامت CTA واضح را از دست بدهد، دشوار است.

 

شرایط مرتبط

نمایش سرگرمی مجازی (پیامک): چیست، نحوه کارکرد، مزایا و معایب

تبلیغات سرگرمی مجازی (SMM) استفاده از مراحل سرگرمی آنلاین برای برقراری ارتباط با مشتریان برای ایجاد برندها، افزایش معاملات و افزایش ترافیک سایت است. بیشتر

نمایش مستقیم: آنچه می خواهید بدانید

تبلیغ مستقیم سیستمی است که به انتشار تلاشی برای مهر و موم کردن معامله به خریداران فردی بستگی دارد. ایمیل، ایمیل و پیام از جمله چارچوب های انتقال هستند. بیشتر

ترویج در کسب و کار: تکنیک ها و انواع مفهوم

ترويج به تمرينات يك سازمان مربوط به خريد، انتشار، توزيع، يا فروش يك كالا يا اداره اشاره دارد. بیشتر

Associate Advertiser: تعریف، مدل‌ها، و نحوه به دست آوردن همه چیز

ارتقاء همکار به شما اجازه می دهد تا برای تبلیغات اقلام یا اداره های سازمان دیگری کمیسیون دریافت کنید. بیشتر

طرح کلی تبلیغات کامپیوتری: انواع، مشکلات و توانایی های مورد نیاز

تبلیغ رایانه ای روشی برای تبلیغ و فروش اقلام از طریق وب، تلفن های همراه، سرگرمی های آنلاین، فهرست های وب، تبلیغات نمایشی و کانال های مختلف است. بیشتر

بخش بازار: تعریف، مدل، انواع، مزایا

تقسیم بازار اشاره به انباشته شدن خریداران قریب الوقوع به دسته هایی با الزامات عادی دارد که اساساً به شیوه ای مشابه به یک اقدام نمایشی پاسخ می دهند. بیشتر.

امیدواریم از مقاله لیدی تارگت راضی بوده باشید

 


بیشتر بخوانید: Call to Action (CTA) چیست؟





:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ , ,
:: برچسب‌ها: ladytaget , digital marketing , لیدی تارگت , آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: